Som assistent arbetar du närmast verksamhetschefen. Vi är en liten organisation, vilket ställer stora krav på samarbetsförmåga och flexibilitet. Du kommer att verka i en kreativ miljö där det finns möjlighet för rätt person att påverka tjänstens utformning. I arbetet ingår även uppgifter inom ramen för den årliga Bergmanveckan, i slutet av juni.
Kvalifikationer
– Vi söker dig med erfarenhet av marknadsföring och kommunikation i sociala medier. Gärna vana av att använda Adobe-programmen, främst Photoshop.
– du ska ha dokumenterad erfarenhet av administrativa uppgifter och organisatorisk förmåga. Vi använder oss av Officepaketet.
– som representant för vår publika verksamhet är det viktigt att du har lätt för sociala kontakter.
– vi förutsätter att du är filmintresserad, även om du inte behöver inte vara specialist på Ingmar Bergman!
– du behöver ha goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
– du behöver ha körkort
– Meriterande är om du har vana av guidning, eller liknande verksamhet men det är inget krav. Vi ser dock gärna att du är intresserad av att lära dig det.
Tjänsten är på verksamhetsanpassad deltid om minst 60%.
Arbetsplats: Bergmancenter på Fårö.
Tillträde: 8 januari, 2024.
Lön efter överenskommelse.
Välkommen med din ansökan senast 13 november. Ansök HÄR.
Vid frågor kontakta Cristina Jardim Ribeiro: cristina@bergmancenter.se, verksamhetschef.